კომპანია გთავაზობთ კარგ სამუშაო გარემოს და პროფესიულ განვითარებას. თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა იმუშაოთ, მეგობრულ და მუდმივ ზრდაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
*დაგეგმარების პროცესების დანერგვა და განვითარება;
*ყოველკვირეული გეგმების შემუშავება დაგეგმარების სისტემის მეშვეობით;
*საწარმოო შეკვეთების მომზადება და წარმოების დანახარჯების გეგმა/ფაქტის ანალიზის გაკეთება;
*საწარმოო გეგმების ვადებში შესრულების მონიტორინგი;
*საწარმოო ინსტრუქციების, რეცეპტებისა და წარმოებასთან დაკავშირებული ინფორმაციის მართვა;
*წარმოების სასაწყობე ნაშთების მონიტორინგი.
*უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების/ფინანსების მიმართულებით;
*წარმოებაში დაგეგმარების ან ანალიტიკის მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
*სასურველი 1C ან რომელიმე სხვა ERP სისტემასთან მუშაობის გამოცდილება;
*MS Office პროგრამების კარგად ცოდნა;
*ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
*ანალიტიკური აზროვნება;
*დეტალებზე ორიენტირებულობა;
*პასუხისმგებლობის გრძნობა;
-